Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Nu har jag kommit hem efter en lång dag. Förs skulle vi till min bror för att hämta upp busen Alex. Efter det så åkte vi vidare in till Mariestad och handlade lite saker. Jag passade även på att köpa något till pappa, det fick bli en tröja från jack & jones som jag tyckte var snygg. Hoppas att han blir nöjd med den men annars så får han väl ta och byta den. Vi fikade även i mariestad men min andra bror och sen åkte vi hem efter det. När vi kom hem så åkte vi nästan direkt till farmor och farfar för att fira farsdag en dag förtidigt för honom. Där blev det kakor och tårta, mums.
Nu ska det snart bakas pizza här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0