Snap.

Kom precis tillbaka till skolan efter att ha varit inne på comerce en sväng. Jag hade tänkt att kolla om jag hittade något där eftersom att jag har presentkort men det gjorde jag inte. Jag vill köpa en gó stickad tröja men hittar ingen som jag verkligen gillar. Väl inne på vero moda så skulle jag prova ett par gör snygga skinnbyxor och när jag skulle ta av dom så fastnade dom i hälen. Jag tog då i och drog till och då fick jag ont som in i helvete i min nacke. Min nacke och rygg är verkligen inte bra, funderar på att boka tid för massage för jag orkar inte med det mer. Det blir ju inte heller bättre av att jag går och bär på en data hela dagen. Tur att jag flyttar snart så att jag slipper släpa på den lika långt.
Snart så ska jag ha matte, inte det roligaste direkt men det får gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0