like a damn carousel

Tänkte skriva lite kort om vad jag har haft för mig nu dom senaste dagarna eftersom att jag inte har skrivit någonting alls här.
Fredag: Då var jag ju som sagt ledig från skolan så jag var hemma och fixade hela dagen. Senare på kvällen så skulle vi ha återträff med klassen i gullspång. Vi åt mat och pratade en massa, det var faktiskt kul att se alla (dom flesta var med) igen då det var många som man inte hade sett på ett bra tag. När det väl vad slut så följde johanna med mig hem. Vi åt en massa gott och kollade film och lite sånt. Bara hade det allmänt trevligt.
Lördag: Vaknade med Johanna och vi bestämde oss för att ta cyklarna ner till Hova och köpa frukost. Sen när vi väl kom hem så åt vi och kollade på en till film. Innan hon sedan åkte hem så åkte vi ner till Hova för att äta kycklingsallad, dock var jag inte alls hungrig men men. Jag passade även på att handla då för jag hade tänk att överraska mamma och pappa med att ha lagat mat åt dom tills dom kom hem. Dom blev jätteglada över det och jag måste erkänna att jag själv var riktigt nöjd med maten.
Söndag och Måndag har jag bara tagit det lugnt och sovit ut. Det är så skönt att få sova nu då det är långa dagar då jag går i skolan.
Förövrigt så skickade vi in papperna på lägenheten igår och det känns mycket bra. Visst, jag hade blandade känslor om det men det som överväger är nog att det ska bli kul och skönt att det inte blir lika långa dagar.
Nu ska jag iaf sluta så att det inte blir allt för långt, ska nog snart ta mig lite att äta med.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0