101001

Imorse var jag hur trött som helst när min klocka ringde och jag var nära på att skita i allt och bara somna om men så fick det inte bli. Jag pallrade mig upp och ställde mig i duschen, inte för att jag blev mycket piggare utav det utan jag satt typ och blundade medans jag försökte få i mig en macka. När jag väl ätit så gick allt snett.. Jag tappade allt jag höll i, insåg att jag skulle missa tåget men gick ändå dit, hörde att tåget kom när jag inte ens var nära och insåg att det inte var någon idé att ens försöka, gick lugnt till bussen ist men kom snabbt på att jag glömt en del saker hemma, ringer till pappa så han får hämta mig (han var påväg till norrkvarn), han skjutsar hem mig och frågar om jag hinner till bussen men jag inser att det gör jag inte så har får skjutsa mig till bussen med. I skolan så hade vi som tur var inga lektioner heller utan det var mest lugnt.
När vi sedan skulle hem så åkte jag med bussen ända till Gullspång och gick av där med rebecca. Vi skulle få vänta på bussen i nästan en timme där så vi bestämde oss för att gå till Gullstensskolan och kolla läget lite. Hade tänkt att hälsa på våra gamla klassföreståndare men det visade sig att en var sjuk, den andre hade gått hem så vi fick endast träffa Jeanette. Men det var kul och hon blev jätteglad när vi kom.

Ikväll så hade jag egentligen planerat att åka till Mariestad och gå på statt men det blev inte så för imorgon så ska jag upp tidigt och eftersom jag var så himla trött idag så skulle jag nog inte ha orkat med det. Det fick bli en lugn kväll hemma med Idol och cola istället men det var ganska så skönt det med.
Nu tror jag att jag ska ta och sova snart!
Imorgon så måste jag vara pigg och så när det är modevisning.
Det kommer komma upp bilder och så imorgon men det blir inte förens senare eftersom jag kommer att ha fullt upp hela dagen.


ja, precis så ser jag ut nu! Trött och allt men mamma envisades med att ta en bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0