101026

Hade sovmorgon idag för att vi hade ingen lärare på morgonen så vi skulle vara på gymmet kl 9. Där tränade jag i en timme och sen fick vi reda på att läraren som vi skulle ha resten av dagen var sjuk så vi visste inte om vi skulle ha några lektioner eller inte. Typ alla bestämde sig för att åka hem och det gjorde även vi. Jag, Anna, Angelica, Sofie och Malin gick till donken och åt och sen gick vi till skolan för att hämta väskorna och sen drog vi till stationen.
Jag kom hem lite innan ett och då var pappa fortfarande hemma på lunch så jag pratade med honom och berättade om dagen och varför jag kom hem så tidigt. Sen när jag loggar in på datorn så får jag reda på att vi tydligen skulle ha lektion ändå och att rektorn var sur på oss för att vi hade åkt hem. Seriöst eller? Vad jag hörde så var det ingenting viktigt som vi hade missat så vad är det som är så farligt med det? Men han skulle tydligen prata med alla som åkte hem imorgon. Vad ska han göra åt saken, det var ingen big deal? Aja, jag bryr mig inte så mycket om det om jag ska vara ärlig. Synd bara att jag inte stannade hemma hela dagen! Tycker även att det är lite dåligt att ingen sa någonting när vi kom för att hämta våra väskor. Dom visste ju att vi skulle åka hem eftersom att typ alla skulle göra det. Men istället så håller dom tyst om det, varför? Aja, ska inte lägga mer energi på det eftersom att jag tycker att hela grejen är så himla löjlig rent ut sagt!
Lite efter kl 2 så åkte jag iaf ner till Hova för att ta en fika med mamma. Jag har ju namnsdag idag så då fick det bli så.
Nu ska jag ta och tvätta bort mitt smink, sen ska jag kolla lite sex and the city och efter det så kommer jag nog sussa gott i min säng ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0