101028

Idag så är det sista dagen innan lovet för vi är nämligen lediga imorgon. Det ska blir så himla skönt att börja höstlovet idag för jag är trött på att hålla på och åka en massa varenda dag. När lovet är slut så går vi bara en månad och sen så är det jullov med så det går snabbt nu. Och troligtvis så kommer jag även att bo i lägenheten då så det är inte långt kvar nu som jag behöver pendla så det är bara att stå ut det sista.
Jag har ju inte berättat om lägenheten som vi kollade på men jag gillade den, den är lagom till mig. Det är en etta men jag vill inte ha större för det blir bara jobbig och en etta duger gott och väl till mig. Den ligger på östermalm så det är nära till skolan med vilket är bra, det är ju gångavstånd. Vi är nästan säkra på att vi ska ta den och då får jag flytta in den 1januari så vi hinner fixa lite i den innan skolan börjar med vilket är bra. Vi kunde få den tidigare om vi ville men vi måste ju köpa saker till den och det tar ju lite tid så vi väntar nog.
Nu sitter jag iaf på min sista lektion och slutar om ett tag. Jag har ingeting att göra så jag fördriver tiden lite. Jag har lust att fota så jag funderar på att dra med mig min mamma ut när jag kommer hem och ta lite kort men det beror på hur vädret är och om jag orkar.
Bäst att jag slutar nu för jag märkte att det blev ett ganska så långt inlägg vilket egentligen inte var mening
plockade fram en bild från arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0