DanföreDan.

Sådär, alla gäster gick för en stund sen och nu kom jag precis hem från en kort promenad med mamma. Fy vad kallt det är ute!
Hur som, förut så kom ju som sagt lite släkt för att fira mig och mamma. Mamma fyllde i måndags och jag fyller imorgon (alltså en vecka mellan oss) så vi slog ihop det och firade oss tillsammans. Jag fick lite presenter i form av blommor, pengar och presentkort så nu ska jag handla haha! Det blev även en massa gott fika och tårta på det. Så nu är jag proppmätt men det kommer garanterat att slinka ner lite mer innan jag somnar!
Imorgon så fyller jag ju som sagt år och det känns jättekonstigt! Nu kommer jag kunna övningsköra och allt, det ska bli både kul och läskigt. Dock tror jag att min mamma är mer nervös än mig över att jag ska köra men det ska nog gå bra. Jag måste ju först och främst gå kurs och allt. Nu blev det dock ett helt annat samtalsämne..
Nu ska jag ta på mig myskläder och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv, sen hoppas jag på att kunna somna ikväll! Jag vet inte varför men jag har alltid svårt för att somna dagen innan jag fyller år, samma sak med julafton! Kanske är för att jag älskar att få paket och ligger och tänker på vad jag ska få för kul.
Aja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0