I'm rockin I'm rolling

Igår så la jag mig i sängen och kollade på sex and the city när jag kom hem, sen somnade jag där och vaknade när mamma väckte mig halv 8. Jag var fortfarande trött men tvingade mig upp och då blev jag lite piggare.
När klockan sedan ringde imorse så tänkte jag "vem fan ringer så här sent?". Jag trodde att det var mitt i natten och att det var någon som ringde till mig men så var det inte utan då var det dags att gå upp.
När jag kom till skolan så hade vi först naturkunskap och nu har jag rast till 09.05 och då är det hantverk delad lektion med mat mellan.
Sitter och lyssnar på musik och kollar runt lite. Tror att jag ska ta och gå iväg och köpa mig lite godis sen efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0