Kvar i nått jag lämnat.

Jag kom hem kl 3 idag för den sista lektionen var hantverk och Erika var inte där så vi skulle göra en annan sak istället. Vi insåg att vi redan hade gjort det och blev glada för vi trodde att vi kunde få sluta men när vi tagit på oss jackan och hade väskan i högsta hugg så säger dom att ingen får gå hem. Det var bara att lägga tillbaka sakerna i skåpet och sen fick vi jobba med lite annat inom projekt och företagande. Men trots detta så fick vi sluta lite efter ett så jag kunde komma hem tidigt med tåget.
Jag har även fått en massa gratulationer idag i skolan, sms och en massa på facebook. Tack så jättemycket!

Kommentarer
Postat av: c_j_t_p

Grattis!

2010-10-11 @ 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0