Mitt i allt ska man räcka till.

Sitter just nu här och lyssnar på musik och dricker cola, ska kolla på idol sen men om ett tag. Håller på att ladda ner lite filmer som jag kan kolla på imorgon när jag åker bil så går det inte riktigt lika segt. Det blir nog ingen sen kväll för mig heller men det är bara bra. Jag brukar alltid vara trött på fredagar och somna ganska så tidigt men eftersom vi åker jättetidigt imorgon så är det bra. Kommer nog även att sova en del i bilen när vi åker ner dit så det är skönt.
Jag hoppas på att det blir en bra dag imorgon med lagom mycket folk och många fynd men det vet man aldrig hur det blir med den saken.
Ska dra mig mot tv:n nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0