no defense

Nu sitter jag och har engelska men vi har ingen lärare. Vi ska jobba med våra grupparbeten om länder och vi har england. Dock är jag verkligen inte på plugghumör.. Hade gått om jag fick skriva det på svenska men nu ska jag skriva på engelska och det orkar jag verkligen inte. Jag vill bara komma hem nu och lägga mig i sängen och sova och kolla på sex and the city. Seriöst det är fan mitt liv haha..
Kom på nu att jag måste skriva en lista på vad jag ska köpa i helgen. Jag ska nämligen åka till ullared då med mamma och pappa (stackars pappa) och handla och då är det bäst att jag skriver upp vad jag vill kolla på för annars kommer jag glömma bort det när jag väl är där.
Aja, nu är det väl bäst att jag återgår till mitt arbete antar jag.. Med spotify och musik i öronen så får det funka!
jag saknar förövrigt mitt långa hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0