skooor!

Kollade ju efter ett par skor igår men jag kunde inte hitta några i skövde och sen provade jag en massa när jag kom till Mariestad med mamma också men det var inga som jag fastnade riktigt för. Till slut så gick vi till skotime och där provade jag några som jag tyckte var riktigt snygga och jag köpte mig faktiskt ett par där. Blev jätteglad när jag hittade några som jag gillade för nu har jag letat så himla länge. Efter att vi köpt skor så blev det pizza på bistro och sen så åkte vi vidare till min bror för jag skulle prova lite skor. Jag ska nämligen få låna några skor utav Petra till på lördag, snällt då jag knappt har några klackskor. Har väl några men jag skulle ha en massa alternativ så lika bra att ta med sig ett gäng. Jag fick med mig 4st par därifrån vilket var bra. Kom hem ganska så sent sen så efter det så satt jag vid datorn en liten stund och sen gick jag och la mig.
Mina nya skor, dom är från märket rieker!
Ni kan få en bättre bild en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0