100903

Idag så var det otroligt slapp dag i skolan! Först hade vi teori i idrott, då skulle vi komma på saker som vi kunde göra för att klara betygskriterierna. Sen på svenskan så gjorde vi en intervju om en annan, jag gjorde tillsammans med Frida. Det var inte jobbigt alls, det enda som var svårt var att komma på frågor som ska fylla en hel sida när man sedan skriver ihop det. Sist hade vi engelska och då gjorde vi ett kort läxförhör, gjorde lite i ett häfte och sen kollade vi på en serie som vi ska följa.
Efter skolan så åkte jag direkt hem, det passar oerhört bra med buss/tåg på fredagar så jag var hemma redan runt kl 3 idag. Skönt nu när det är fredag att sluta tidigt. Det känns som att jag inte har varit hemma på länge.. Var ju i Skövde hela veckan, sen dit igen på matfestivalen fredag-lördag, match där på söndagen och nu en vecka till i Skövde. Visst, jag kommer hem på dagarna men det är inte länge som jag är hemma och vaken haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0