100906

Fy, idag så har jag verkligen inte mått bra. På andra lektionen som var matte så kände jag att jag hade feber.. Inte alls kul men vi hade mat efter det så då tog jag en ibumetin så då släppte det. Är ju fortfarande förkyld som tusan men har inte feber iaf.
Efter skolan så hann jag men en buss till Mariestad så jag kunde komma hem lite tidigare vilket var skönt. Vi skulle ju egentligen ha spelat match idag mot våmb men dom lämnade vo och det kanske var lika bra det för jag tor inte att jag hade kunnat vara med och spela idag ändå. Vi har ju träning imorgon men jag är osäker på om jag ska vara med. Jag vill inte bli sjukare men jag får se hur jag mår imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0