100908

Idag så kom jag hem samma tid som igår vilket är lite skillnad mot när jag egentligen skulle ha varit hemma. Nu sitter jag och kollar på lägenheter så att jag blir helt tokig. Har ställt mig i kö och så men det kan ta upp till 2år innan man får någon för det är så många som står i kö osv. Jag vill ju ha en nu men det är slut överallt så jag blir snart galen! Men jag får hoppas att jag har turen på min sida och att jag snart får tag i en. Är det någon som vet någon som ska sälja sin lägenhet eller har någon att hyra ut i Skövde så hör gärna av er till mig, vore tacksam!
Tror att jag ska ta mig te nu och kolla sex and the city som vanligt, det är typ min drog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0