100915

Hemma efter en lång dag i skolan, jag är i Hova kl halv sex så det är långa dagar.
Något roligt som hände i skolan idag var att vi på projekt och arbete fick gå till olika affärer och sätta ihop outfits. Min grupp skulle gått till clarks men den öppnade inte förrän kl 11 så då skulle vi gå till h&m ist. När vi kommer dit så sätter vi igång och letar efter kläder men innan vi ska prova och så så tänkte vi säga till en så att dom inte undrade vad vi höll på med när vi stog där och fotade. Då sa hon att vi inte fick göra det för det var någon regel som dom hade så vi fick hänga tbx alla kläder igen. Då gick vi till bikbok ist och då frågade vi på en gång om det gick bra att vi fotade och det gick jättebra. Vi satte ihop riktigt snygga kläder, jag provade alla kläder och sen fotade dom. Provade en klänning med långa armar som satt ganska så tight och sen var det skinn på, det kostade 499kr och var SKITSNYGG!! Jag vill verkligen köpa den för det satt verkligen helt perfekt! Aja, får se hur det blir med den saken men snygg var den iaf!
När jag kom hem så såg jag att jag hade fått hem mina saker som jag beställ från e.l.f. :D Snacka om snabb leverans, skönt det för jag hatar att vänta på saker och sen brukar jag alltid ha otur med saker som jag beställer. Dom brukar aldrig finnas och sen blir det en herrans massa förseningar. Men denna gången så gick det hur bra som helst.
Nu ska jag ta och sätta ihop lite kollage inför shoppinghelgen så vi hörs lite senare.
mitt paket, visar innehållet lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0