Hos brorsan.

Sitter hos min bror nu, mamma kom och hämtade mig direkt efter skolan i mareistad. Vi åkte och hämtade alexander, handlade lite och sen åkte vi hem hit. Skulle nämligen vara barnvakt idag.

Jag sitter men mammas fliströja och min stora halsduk just nu, har ont i min hals och fryser.. känner mig lite konstig i kroppen men, typ som att jag är sjuk. Vill verkligen inte bli sjuk nu med skolan och allt. Vi har precis börjat komma igång och jag vill inte missa något. Jag får dricka te, äta halstabletter och hoppas på det bästa helt enkelt.
Jag tror att min bror kommer hem snart, då ska vi bara äta och sen åka hem. När jag är hemma så ska jag lägga upp ett till inlägg med lite bilder. Jag sitter inte på min dator nu så det är därför det inte kommer någon bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0