inlägget som egentligen skulle upp igår.

Detta inlägg skulle upp igår men internet ville inte funka på min mac så det får komma nu istället.


Imorse så vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och sa att klockan var halv sex. Då fick jag värsta chocken och kollade på klockan. Då var det mycket riktigt halv sex vilket betydde att jag hade försovit min en timme. Jag bara flög upp ur sängen och fick snabba mig att göra mig i ordning men jag hann med bussen.

Väl i skolan så hade vi engelska på morgonen som var väldigt chill, efter det så gick resten av dagen ganska så fort den med. På hantverket så sminkade vi varandra, jag blev sminkad av Nicky (enda killen i klassen) haha vi skattade mycket, men det var kul.

Nu sitter jag och kollar på tv och ska försöka att lägga min lite tidigare idag så att jag förhoppningsvis är lite piggare imorgon så att jag inte somnar om igen.

Imorgon så börjar inte jag förens 08.20 men jag måste åka till skolan som alla andra dagar. Det betyder att jag måste vänta i skolan i ca en timme men det får väl gå. Jag brukar ju åka med min moster till Mariestad på tisdagar men hon skulle inte jobba imorgon så det får lösa sig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0