Just the way it is.

Jo tack, jag vet.. Mitt bloggande är sämst och jag är verkligen hur lat som helst.
I fredgas så fixade jag iaf mitt hår, jag klippte mig och la i bruna slingor. Är så trött på mitt blonda hår nu så jag vill göra lite ändringar. Jag blev jättenöjd och ska lägga i mera om ett tag.
När jag sen hade kommit hem så kom sara till mig, vi åkte direkt ner till ica och handalde för att sedan laga mat. Det blev bara en riktig slapp tjockiskväll med data och tv.
På lördagen så tog vi det lung hela dagen och sen framåt kl 5 så började vi att fixa oss lite smått. Sen vid kl 9 så begav vi oss ner till gamla biografen för att gå på 18årsfest. Det var riktigt lyckat och jag hade jättekul. Tack så  mycket till Emmie får jag säga.
Idag så vakade jag upp med Sara i rummet igen. Vi har chillat hela dagen och jag råkade även somna en lite stund när vi kollade på film.. När jag väl vaknade så bestämde vi oss för att cykla ner till Hova för att äta pizza. Det blev att vi delade på en kebabrulle och den satt verkligen inte fel.

I veckan så ska jag försöka att lägga upp lite saker som jag har köpt, även visa mitt hår och mina naglar. Jag är bara lite seg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0