MacBook

Vet ni vad, just nu sitter jag i saccosäcken med min macbook i knät! Fick den äntligen idag, så nu kan ni nog räkna med lite bättra uppdatering både hemma och även i skolan. Nu kommer jag ju att kunna ha tillgång till data och internet under tiden som jag är i skolan med så nu är det slut på som rastlösa rasterna haha! :)
Jag lyckade för ett tag sen med att få igång internet nästan helst själv. Min bror hjälpte mig lite men sen var han tvungen att åka men jag gav mig inte och nu är det fixat. Har laddat ner spotify nu med, klarara mig inte utan det ju!
Jag orkar inte ta en egen bild men nästan alla vet väl hur den ser ut och om inte så kommer det en bild från google här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0