SWEBUS

På måndagar så har vi alltid hantverk sista lektionen och idag så fick dom som ska sminka på shoppinghelgen styla oss som ska vara modeller. Sen skulle vi gå ut i våra butiker som vi blivit tilldelade och sen skulle vi se vad vi skulle ha på oss.
Jag är inte alls nöjd med mina kläder och har ingen lust att gå alls. Jag, Erica, Anna & Malin fick värsta tantaffären! Visst.. jag skulle säker ha kunnat satt ihop en outfit som jag gillade om jag fick välja själv men det fick vi ju inte det heller.  Jag är helt rosa, ALLT är rosa och jag ser ut som en jävla blomma!!!
Funderar på om jag ska prata med Erika imorgon och höra om jag kan få ändra lite för som det är nu så vill jag verkligen inte gå och så kände dom andra med.
Just nu så sitter jag iaf på bussen hem. Jag kom med en swebus hem vilket innebär att jag har internet för det finns på den bussen. Skönt ju att kunna roa sig med det medans man åker hem. Annars så skulle jag ha fått åka till gullspång och sen skulle mamma ha fått hämtat mig där.
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0