100909

Ojojojo, idag kom jag hem kl tre och då ringde jag till pappa för att få recept på pannkakor. Fixade smeten och sen ställde jag mig och stekte pannkakor. Upptäckte då att det verkligen inte är min grej haha..
Senare när vi åt;
Amanda: Ska det verkligen vara peppar i?
Pappa: VA, hade du i det?
Amanda: Ja, du sa ju det.
Pappa: Nej, du skojar..
Amanda: Nee..
Efter det brast vi ut i gapskratt, pappa hade sagt fel, han råkade säga salt och peppar men menade självklart socker. Som tur var så var jag ganska så tveksam när jag tog i peppar så jag tog bara jättelite så det märktes knappt.
Efter att vi hade ätit så somnade jag i soffan och när jag vaknade fick jag en chock då jag hade sovit flera timmar.. Jag vaknade lagom tills det att Idol började så jag kollade på det och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0