110401

Nu har jag kommit till lägenheten. Jag slutade strax efter sju men vi hann klart med allt till modevisningen imorgon. Jag tog även några bilder idag som jag kan visa imorgon. Jag har haft så himla roligt dessa dagar, ett stort TACK till Caroline. Hon är nog bland den gulligaste människa jag någonsin har täffat. Alltid glad och snäll, hon var helt underbar. Är glad över att jag fick vara med och hjälpa till och hon var lika glad över mig hjälp. Tyvärr kommer jag nog inte kunna vara på plats imorgon och se modevisningen och resultatet av allt jobb men jag hoppas på att kanske få se några bilder.
Det är med blandade känslor som jag nu avslutar praktiken och går tillbaka till skolbänken. Det ska självklart bli kul att träffa alla och hört hur dom har haft det men även jobbigt med allt pluggande som väntar mig. Dock kommer snart ett välbehövt påsklov.

Det var egentligen meningen att jag skulle tagit en buss till Mariestad efter att jag varit i lägenheten och sen skulle mamma plocka upp mig där.  Dock gick det ingen innan 20.45 så det var ett bra tag jag skulle få vänta här då. Mamma valde då att åka och plocka upp mig i skövde istället, tack snälla du! Det ska bli så himla skönt att komma hem och slänga mig i soffan. Få äta mammas mat, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0