110407

Nemen godmorgon.

Idag så rullade det på i skolan. På hantverken så gjorde vi en hög modern knut och sen fick vi göra en valfri låg knut. Inget speciellt direkt men det var väl lite kul. Tog kort med datorn på den låga knuten jag gjorde men dom blev ju helt värdelösa och det syns inte men det får duga så länge. Senf fick vi även reda på hur vi låg till med betyg och om vi hade missat något. Det såg bra ut och jag hade inget speciellt att göra.
När jag kom hem så fixade jag mat och åt det, drack kaffe och sen slocknade jag i soffan. Vaknade en timme senare med ett stort handavtryck på kinden, fint! Nu har jag precis vaknat till lite och har inget speciellt för mig, är seg som tusan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0