110428

Imorse kunde jag inte sova så jag gick upp lite tidigare och duschade. Blev även klar i god tid vilket var härligt då jag slapp stressa ihjäl mig. I skolan hade vi prov på hur men gör en ordentlig rengöring utav ansiktet. Efter det orkade jag inte sminka mig igen utan gick runt helt natural. Jag börjar faktiskt gilla att inte ha så mycket smink på mig. Gillar inte att ha en hel kaka på ansiktet..

När jag kom hem gjorde jag mat och nu slappar jag i soffan. Härligt med bra väder, tråkigt att jag inte kan njuta av det annat än att gló ut genom fönstret. Hoppas det håller i sig i helgen så jag kan njuta desto med av det då!

(ska visa outfit snart, kamera sitter på laddning)



Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg=) Jätte söt måste jag säga..:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera :)



Ha en bra dag=)

2011-04-28 @ 21:41:35
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0