Bowling.

Igår efter skolan så gick jag, Sofie, Erica och Rebecca till Arena för att bowla. Vi körde i en timme och det var jättekul. Längesen jag bowlade nu. Det gick väl sådär för mig men haha :) Efter bowlingen så gick jag, Erica och Rebecca till Mc Donalds och åt mat och sen en kort sväng på stan.
När jag kom hem så satte jag mig direkt och läste igenom alla sidorna i boken till provet, det tog sin lilla tid kan jag lova!

Jag hade slängt ner min lilla kamera i väskan idag vilket passade oerhört bra. Då kunde jag ju ta ett par bilder.



Vem leder, vavava?
Sen behöver vi ju inte nämna slutresultatet :)


Såg att Sofie hade snott min kamera och tagit massa egobilder. Då går det såhär serru!

Kommentarer
Postat av: Sofie Hvass

Men HAHAHA, jag trodde jag tog bort dom! jag tryckte ju på soptunnan eller nåt liknande, hujedamig vad fint. ojoj, jajaja, jag ska nog hämnas någon gång :D

2011-04-14 @ 18:29:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0