Fråga.

Fick en fråga angående mitt senaste hål i örat.

"Gjorde inte det där ont?"


Svar: Jag var jättenervös över att det skulle göra ont och förberedde mig typ på det värsta. Dock tyckte jag inte alls att det gjorde ont men jag tyckte han som tog var bra med. Han sa ingenting om när han skulle trycka utan han bara gjorde det. Då är man inte riktigt beredd på det och då tycker jag det går lättare.
Jag tyckte inte det gjorde så mycket ondare än att ta hår nere i örsnibben men det är ju självklart olika från person till person.
Jag fick inte ont efteråt heller, att det sved eller så utan det var smärtfritt.
Det enda som var lite jobbigt var inatt när jag skulle sova. Jag brukar vrida på mig ganska bra när jag sover men inatt kunde jag bara ligga på ena sidan. Det var lite småjobbigt men det går över inom ett par dagar kan jag tänka mig. :)


Kommentarer
Postat av: c_j_t_p

Egentligen är det jobbiga att man skrämmer upp sig själv för man tror att något ska göra ont. Då är det extra skönt efteråt om det inte var så farligt som man trodde. Fast jag kan tänka mig att den andra piercingen du ville ta faktiskt gör ont. Tur att du inte tog hål i båda öronen samtidigt för då hade det nog varit svårt att sova :P

2011-04-05 @ 15:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0