Härlig start på dagen med kuddkrig.

Idag vaknade jag av "Fäääääärdiiiiiig!". Då lekte pappa och alexander kurragömma.. En stund senare kom dom insmygandes i mitt rum och kastade kuddar. Jo men det var helt okej skön start på morgonen. Eller så var det inte så. Jag pallrade mig hur som helst upp. Startade morgonen med ett gott te som mamma hade köpt åt mig. Gullligt, hon vet att jag älskar te :)
Annars så har jag inte kommit så långt med dagen. Kanske är dags att kliva ur sovtröjan och dra på sig något annat haha.  Ska nog dricka upp mitt kaffe och sen ta och göra det.


Detta var det mamma köpte, hur söta är inte påsarna? :)


Även kaffe hade hon köpt åt mig. Brukar inte vara så förtjust i dessa men denna var faktiskt ganska så god.


Morgontroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0