Hos min moster.

Just nu sitter jag hemma hos min moster. Vi blev hitbjudna på mat osv ikväll. Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra men jag valde sedan att hänga med. Tackar ju inte nej till lite god mat och sen kände jag inte för att sitta själv hemma. Då kan jag ju lika gärna sitta här med datorn.
Har hunnit med att äta paj och fikat så nu är jag hur mätt som helst. Jag vet inte när jag ska knalla hem men det blir väl om ett tag kan jag tänka mig.

Imorgon så ska nog jag och mamma åka till Skövde och kika. Det är ju shoppinghelg där och jag vill kolla i lite affärer och se om jag kan hitta något kul. Hade egentligen velat stanna hemma då det är Hova - Töreboda i fotboll men vad jag har sett så skulle det regna så det kanske är lika bra att vi åker iväg. Dock hade jag verkligen velat se det men men..

Förresten så upptäckte jag förut att jag hade glömt mitt smink och mina penslar i Skövde. Hur kunde jag glömma det om jag får fråga? Men men, jag hittade en gammal foundation (som förövrigt inte var sådär jättebra) och sen snodde jag lite puder och mascara från mamma och sen fick det duga.


Skjortan/blusen snodde jag ur mammas garderob. Jag brukar oftast inte klä mig i så "söta" kläder eller vad man ska säga men denna gillade jag faktiskt. Den kommer hur som från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0