Inte riktigt som tänkt.

Imorse så skulle jag försöka att skynda mig så att jag och mamma kunde komma iväg till skövde någon gång. Dock ändrades det ganska så snabbt. När jag kom ut ur duschen så hade jag så onte i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Tog en ibumetin och sen la jag värmekudden på magen och la mig i soffan så. Dock ville det inte släppa och jag började på att må illa med. Fick då lägga mig på mage med värmekudden kvar på magen och sen fick mamma massera min rygg. Trodde jag skulle dö där ett tag. Gud vad ont det gjorde. Efter en timme så hjälpte tabletten och jag kunde börja på att fixa mig.

Nu är jag och mamma påväg till Skövde. Vi ska ju som sagt gå en sväng på stan och sen släpper hon av mig i lägenheten. Ikväll kommer jag behöva plugga då jag har prov som väntar mig imorgon i skolan. Det känns ju mindre kul men det är dåligt väder och då kan jag heller inte göra så mycket annat så det kvittar.

Fick sno mammas smink idag med, ska dock ta på mig mascara när vi kommer upp till lägenhten. Sen får det allt duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0