Nytt.

Det jag beställde från style by tyra var en ear cuff och ett läppbalsam. Dock var det försenat, säger ju att det alltid händer mig haha. Vad jag en beställer så är det alltid något som inte finns eller är försenat. Det skulle iaf skickas till mig så fort det kom in på lager igen så det var ju bra. Hoppas på att det kommer snart bara :)




tyckte den var snygg för den är inte som alla andra "vanliga" eller vad man ska säga. Helst av allt så skulle jag vilja ha en som det är mönster på typ. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men. Typ så att den ser lite gammaldags ut i stilen men jag har letar hur länge som helst efter det och jag kan verkligen inte hitta någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0