Nytt.

Idag så fick jag nog. Mina naglar var långa och fina men dom har blivit så himla sköra. Dom håller på och delar sig och går av hela tiden. Jag besämde mig för att klippa av alla helt och börja om på nytt. Tyckte det var lika bra att dom får växa ut på nytt och förhoppningsvis så är dom bättre då.
När vi var och handlade jag gick jag in på apoteket med och frågade vad man skulle göra. Då sa hon att B-vitamin var bra och sen att ha en stärkande lack. Jag köpte både tabletter och lack så nu jäklar hoppas jag på bra resultat.
B-vitaminerna skulle även vara bra för håret så det var ju ett plus i kanten!

Man skulle ta en tablett om dagen och sen dra på lack en gång om dagen. Nu gäller det bara att komma ihåg det med.


Återkommer med resulat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0