Semesterduellen.

Ligger just nu och kollar på semesterduellen. Det är så kul att se hur olika folk semestrar. Idag så kände jag igen mig i ena familjen.
Min familj är så att när vi åker utomlands så bokar vi inte in någonting att göra, t.ex. kolla in några sevärdigheter eller så. Vi ligger vid poolen/stranden hela dagen och solar & slappar till max och sen på kvällen så går vi ut och äter god mat, kollar i affärer osv. Varken jag eller min mamma och pappa gillar att åka runt och kolla på en massa saker utan vi vill bara ha en skön semester och njuta. Vi kanske åker in till någon stad och kollar en dag men inte mer än så. Det är samma om vi semestrar i sverige typ vid kusten. Då är det precis samms sak som gäller! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0