110811

Tomt på inlägg här men jag har inget att skriva om.. Jag jobbar på som vanligt, var dock typ ledig igår. Skulle endast göra en intevju med en här i Hova och resten av dagen var jag sedan hemma. Även idag kom jag hem tidigare så det var ju ganska skönt. Nu är det inte många dagar kvar heller och två dagar ska vi åka bort med så det går nog ganska fort. Dock går det ju även då fort till skolan och det är väl lite blandade känslor om det. Visst ska det bli kul att träffa alla härliga klasskamrater igen och se allt nytt, men efter en vecka när klockan ringer så vill man bara vända på sig och somna om.
Ska iaf försöka njuta nu som sista dagarna utav ledigheten och utav att vara hemma. Ska även iväg för att kolla på ny mobil innan skolan börjar. Eller egentligen vet jag redan vad jag ska ha för mobil, vi ska mer höra lite om abonemang osv :)

jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0