Ny mobil.

Just nu klagar jag inte, har blivit med ny telefon. Är nu ägare till världens bästa telefon, samsung galaxy S ll :)
Vi åkte till Skövde idag och hörde med en kille där inne lite så nu har jag nytt abonemang och ny telefon, glad tös här kan jag lova. Vi ringede till telia igår och så fick jag prata med en kille där med, han tyckte INTE att jag skulle köpa den även fast den har blivit utsedd till världens bästa mobil för den var så svårt att förstå. Han tyckte absolut att jag skulle köpa en iphone men jag är inte riktigt sugen på en sån. Förut ville jag verkligen ha en men nu känns det som att alla har en och jag vill inte vara som alla andra hahah. Visst dom är bra och allt sånt, har inget emot telefonen men jag vill bara inte ha den känner jag. Nog om det, jag är glad puss och hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0