Telia helvete..

Just nu är jag så förbannad på telia så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. I lördags bytte jag ju till abonemang och det ville inte fungera när jag kom hem. På måndagen ringde jag sedan till Telias kundtjänst och sa som det var och då var det någon kod som inte stämde med mitt simkort och det som dom såg på datorn.
Igår när jag kom hem hade jag fått ett nytt simkort i brevlådan så jag satte i det på en gång och trodde att att då var frid och fröjd men icke. Nu vill inte det funka det heller.. Ringde precis till Telia igen och då var det precis samma problem. Hon jag pratade med försökte få tag på Telia i skövde men det var ingen som svarade där så hon sa att jag fick ringa tillbaka till dom igen och så skulle dom försöka. Kan jag inte bara få ett nummer som går direkt till Skövde så kan jag väl sitta där och ringa tills det att don svarar. Jag tror inte direkt att dom har så mycket att göra så att dom inte ens hinner svara i en telefon.
Blir så trött.. hur svårt kan det vara egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0