110712

Började ju klockan tio idag och jag måste erkänna att det var lite kämpigt att gå upp när alarmet gick imorse men jag får sova längre imorgon så det ska bli skönt. Började tidigare idag pga av att jag skulle vara med när de ändrade om i skyltfönstret. Det har varit en fartfylld dag med mycket att göra men det gillar jag. Hellre det än att stå och rulla tummarna.
När jag kom hem ställde jag mig och lagade mat till lunchen imorgon sedan diskade jag och efter det blev det en dusch. Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och har myst ner mig i soffan. Har inte tänkt att göra mycket mer idag än att stanna kvar här.


Kommentarer
Postat av: c_j_t_p

Kul att faktiskt få göra något när man är på praktik, fast det låter lite tufft! Är det annars något du skulle kunna tänka dig jobba med i framtiden?

2011-12-07 @ 21:23:23
Postat av: Amanda

Sv: Ja det är roligt, bättre det än att inte göra någonting alls. Jag vet inte, skulle kanske kunna tänkta mig att jobba med det ett tag men inte hela livet. Jag vill göra något större..

2011-12-08 @ 20:22:37
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: c_j_t_p

Jo, det håller jag med om. Det är bra att man får pröva på lite olika saker för att kunna skaffa sig en uppfattning om vad som passar en. Det finns ju en del att välja mellan!

2011-12-10 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0