111202

Igår så lyckades jag äntligen ta mig till praktiken igen. Jag åkte nämligen på och blev sjuk i tisdags, jag pallrade mig till La Rami ändå och när jag sedan kom hem var jag helt slut och blev sedan hemma både onsdag och torsdag i förkylning och feber. Mindre kul.
Slutade från praktiken vid fyra som vanligt så då hoppade jag på bussen till Mariestad på en gång och åkte sedan med mamma och pappa hem därifrån. Var himla skönt att komma hem och inte behöva göra ett skit. Har fortfarande ont i halsen som tusan men jag är trött på allt som har med mint att göra för tillfälet.. Halstabletter är det sista jag vill ha.


Skjorta: Mammas gamla // Tröja: Bikbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0