111205

Är hemma från La Rami och har hunnit med att äta och fixa lite. Idag har jag packat upp kläder, plockat lite och sen lagt upp smycken till webbshoppen. Dagen gick relativt fort tyckte jag vilket är positivt! Imorse sken solen och jag tänkte ta min skinnjacka, ångrade mig dock i sista sekunden och drog på mig vinterjackan vilket jag var glad för när jag kom utanför dörren. Satan vad kallt det var och det var inte varmare när jag skulle gå hem direkt. Tydligen har det kommit snö hemma med men här har det inte kommit en endaste flinga vad jag vet.
Nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan och slå på en film :)


Skjorta: Bikbok // Halsband: Ur & penn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0