Dan före dan före dopparedan.

Sådär, nu har även jag fått mitt efterlängtade jullov. Det ska bli så himla mysigt och skönt att få vara lite ledig. Dock inleder jag mitt jullov med att jobba 12°°-17°° på La Rami imorgon men det är det såå värt. Efter det ska jag vara kvar ett tag i skövde med brorsan och sen åker jag hem med honom. Det ska bli så himla skönt att komma hem för förra helgen var jag knappt hemma något. Kan heller inte riktigt förstå att det är julafton på lördag, men det ska bli så mysigt. Längtar.

Sedan jag kom hem från skolan har jag hunnit med att städa och äta lite mat. Nu ska jag bara mysa framför teven resten av dagen och försöka få igång julkänslan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0