Min julafton.

På julafton brukar jag alltid vakna tidigt och det var inte annorlunda i år heller, gick väl upp vid halv nio eller något sånt. Satte mig framför teven och åt frukost och sen började jag så smått att fixa mig. Klockan tolv skulle vi i vanlig ordning till min moster och fika, var väl där tills klockan två ungefär och sedan åkte vi hem till oss. Där blev det julklappsspel följt av kalle anka. Sedan kom farmor och farfar och då var det mat som gällde. Efter det så väntade den efterlängtade paketöppningen haha :) Fick mycket fina paket och jag är så nöjd så! Efter det åkte alla hem så då satte jag mig med mamma och pappa i soffan och mös, kollade som vanligt på svensson svensson, att man aldrig tröttnar?





Kommentarer
Postat av: thesis writing service

They had amazing Christmas dinner. All people should spend this holiday with their family.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0