110210

Jösses vad det snöade imorse. Jag vad som en snöboll när jag kom till skolan och det så ut som jag grät svarta tårar. Varför sminkade jag mig ens.. Gick direkt in till toan för att ta bort det och sen in på lektion. Hade natur på morgonen och efter det hantverk. På hantverken så fixade Erica mitt hår och sen gjorde hon även en sotning på mig. Gillar verkligen hur lockarna blev och jag funderar på att skaffa mig en egen locktång som är som den hon lockade med.
Jag slutade tidigare idag för vi har redovisningar på engelskan och jag ska inte göra i dag. Skönt att komma hem lite tidigare.
Sitter nu och kollar på tv men jag behöver ta tag i mitt pluggande. Har två prov imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0