110222

När jag kom till skolan idag så åkte vi nästan direkt till ishallen och satte på oss skridskorna. Jag fick låna ett par så även jag kunde åka, dom vad dock lite för små men det gick allt. Med tanke på att jag väldigt sällan åker så var jag väl inte sådär jättebra men det gick allt bra mot slutet och det var faktiskt jättekul.
När vi kom tillbaka till skolan så var det mat direkt och sen var det bara två lektioner kvar. Det var en ganska skön dag ändå. Man var dock trött efter skridskoåkningen.

När jag kom hem så la jag mig i soffan och kollade tv. Där somnade jag även en stund och när jag vaknade så kurrade min mage så då var det dags att fixa mat! Åt för ett tag sen och sitter nu bara och slappar. Jag ska ta och lägga upp bilderna från idag med.


under esteten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0