Dagen jag väntat på!

Imorse så lyckades jag, min ena lins gick av på mitten när jag skulle sätta in den. Jag visste inte vad jag skulle göra då alla mina andra linser ligger hemma i Hova. Jag ringde till mamma och hörde lite och då kom vi fram till att jag kanske skulle kunna gå till synsam här och höra om jag kunde få hämta ut en ny där. Jag går ju i Mariestad egentligen så jag visste inte om det funkade men det gjorde det.
Efter maten så gick jag till synsam och hämtade ut en ny så nu kan jag se igen. Har gått runt med en lins i ena ögat hela dagen och det var inte speciellt kul. Kändes som jag hade någonting i anda ögat som gjorde att jag inte såg så jag har gått runt och blinkat en massa haha.. Men jag kunde verkligen inte gå utan linser för då ser jag typ ingenting.
Hur som, nu är det löst iaf och jag ser gööörbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0