Dåliga vanor!

Jag har inte hunnit..
Vi åkte direkt till sjukhuset där vi hälsade på farmor. Jag och mamma följde med en liten stund men sen lämnade vi pappa där och åkte vidare för att handla. När vi gjort det så åkte vi till lägenheten och bärde upp alla saker. Det var en himla massa saker så vi fick gå flera gånger.
När vi var klara så fikade jag och mamma lite och sen så åkte hon efter en stund.
Sen har jag suttit med min engleska sedan dess. Jag kan inte fatta varför jag ska göra allt i sista sekunden hela tiden. Att jag aldrig kan börja i tid. Nu är jag jätteosäker! Jaja.. jag får väl helt enkelt skylla mig själv och hoppas på att det ska gå bra.
Nu ska jag iaf slå ihop datorn och gå och lägga mig och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0