Godmorgon.

Hallå!
Det var riktigt skönt att få sova imorse och slippa släpa sig upp tidigt för att gå till skolan. (Ville dock inte sova allt för länge för då kommer jag inte kunna somna ikväll..) Åt frukost för en liten stund sen och nu funderar jag på att städa och diska. Skulle egentligen diskat igår men eftersom jag visste att jag skulle vara ledig idag så får det blir nu istället.
Eventuellt så kommer min bror lite senare. Han ska kolla om han kan få igång mitt nintendo, hoppas verkligen att det ska funka!
För övrigt så är det verkligen härligt väder ute. Solen skiner som bara den! Har lite lust att gå ut, fast nä! Haha :)
Aja, bäst att jag drar igång så jag blir klar någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0