Juste.

Har glömt att säga: anledningen till att jag inte har lagt in några bilder från systemkameran är för att det visade sig att det inte var med någon USB-kabel. Jag fråga försäljaren om det var med och det sa han att det var så "vad bra" tänkte jag. Sen när jag kommer hem så märker jag att det är inte alls med någon kabel. Efter ett tag så ser på ett litet papper "USB-minne och USB-kabel säljs separat" SMART!
Minne har jag för det köpte jag ju till men eftersom han sa att kabel var med så köpte jag ju ingen. Nu har jag iaf inte någon så att jag kan lägga över bilderna. Jag ska nog åka och köpa det på onsdag om min bror kunde följa med mig. Men håll ut, det kommer bättre bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0