K & C

Efter att jag kommit hem från skolan så knallade jag iväg för att handla lite. Sen när jag kom hem så råkade jag somna och vaknade en timme senare av att mamma ringde. Det var lika bra det för annars skulle jag säkert inte ha kunnat somna ikväll. Lite efter fyra så började jag med maten med. Skulle egentligen behöva diska men har inte orkat ta mig tid till det. Men ska göra det efter top model tror jag.
Sitter nu och kollar 2 1/2 men, dricker kaffe och äter choklad. Kanske inte det bästa då jag ska tillbaka till tandläkaren imorgon men det är gott så ja..

Kommentarer
Postat av: Idarsarah

I recomend this site

2011-11-04 @ 11:20:06
URL: http://idarsarah.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0