På sjukhuset.

Dåligt med bloggande nu men jag har helt enkelt haft en massa annat för mig. Jag ska berätta om vad jag gjort när jag kommer hem. Just nu sitter jag nämligen på sjukhuset i skövde. Min farmor ligger på sjukhuset och vi är här för att hälsa på. Mamma och pappa är där inne nu men ja stannade utanför. Jag kände att jag inte skulle klara av det så jag valde att stanna i entrén . Innerst inne så skulle jag vilja gå till henne men jag gillar inte sjukhus och är ganska så känslig så jag tog beslutet att stanna här. Iaf så länge.. får se om jag ändrar mig sen.
Hur som så sitter jag nu i entrén med datorn och kollar runt. Det går ingen nöd på mig.
Lite senare så ska vi åka till lägenheten för jag ska plocka iordning och sen ta med mig kläder och sånt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0