Plugg med Erica

Efter maten så kollade vi lite tv och sen så tog vi tag i pluggandet.
Det blev väl inte sådär jättemycket pluggande men lite iaf, det får räcka för nu känner jag att jag inte orkar plugga mer.
Skulle spela lite nintendo men det ville inte funka.. Vet inte varför det inte vill funka för allt sitter i och lampan lyser. Aja, får väl kolla på det lite mer någon annan dag.
Mamma ringde förut och sa att dom skulle komma och tapetsera här imorgon. Ska bli spännande att komma hit och se hur det ser ut sen på måndag. Jag hoppas att det blir bra men den nya tapeten och att den passar in.
-
Hahaha, när vi skulle ta bilder så började vi bara att skratta så jag kan väl inte påstå att det gick sådär jättebra.
skratt vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0